Akademia Przedszkolaczka Akademia Przedszkolaczka Akademia Przedszkolaczka - Domowa akademia
  • Edukacja
  • Integracja
  • Organizacja
  • Domowa Akademia
  • Galeria
  • Kontakt

Zaloguj sięStrzalka

Wersja mobilna serwisu
Akademia Przedszkolaczka Akademia Przedszkolaczka - Domowa akademia
Zaloguj się Strzalka
  • Edukacja
  • Integracja
  • Organizacja
  • Domowa Akademia
  • Galeria
  • Kontakt
Pełna wersja serwisu
  • Akademia Przedszkolaczka - Facebook
  • Akademia Przedszkolaczka - Domowa akademia
  • Tu jesteś:
  • Strona główna
  • Warunki i otoczenie.
  • Telefony
    Telefony
  • Adresy e-mail
    Adresy e-mail
  • Tytuł zastępczy
    Domowa Akademia
  • Tytuł zastępczy
    Facebook
  • Dyrektor - Agnieszka Zatorska
    502 857 022
    Zadzwoń
    Wicedyrektor - Beata Maćkowiak
    512 030 723
    Zadzwoń
    Przedszkole - Popiełuszki 28d - telefon nr 1
    81 536 28 28
    Zadzwoń
    Przedszkole - Popiełuszki 28d - telefon nr 2
    500 037 103
    Zadzwoń
    Przedszkole - Startowa 16 - telefon nr 1
    81 759 28 28
    Zadzwoń
    Przedszkole - Startowa 16 - telefon nr 2
    500 037 203
    Zadzwoń
    Dyrektor - Agnieszka Zatorska
    agnieszka.zatorska@akademiaprzedszkolaczka.pl
    Napisz
    Wicedyrektor - Beata Maćkowiak
    beata.mackowiak@akademiaprzedszkolaczka.pl
    Napisz
    Opłaty
    oplaty@akademiaprzedszkolaczka.pl
    Napisz
    Koordynator placówki przy ul. Popiełuszki
    katarzyna.sawicka@akademiaprzedszkolaczka.pl
    Napisz
    Koordynator placówki przy ul. Startowej
    katarzyna.gabrelska@akademiaprzedszkolaczka.pl
    Napisz
    Cofnij
    Warunki i otoczenie.
    Warunki i otoczenie.

     

    ZOBACZ GALERIĘ ZDJĘĆ "Nasze Przedszkola"
     
    Celem wychowania jest doprowadzenie dziecka do samodzielności, niezależności i poszanowania świata. Otoczenie, w którym przebywa dziecko powinno wspierać jego rozwój w tym zakresie. W naszej Akademii Przedszkolaki są początkowo gośćmi, ale ostatecznie stają się również gospodarzami tego miejsca, spędzając tu wiele godzin dziennie, przez kilka lat swojego życia. Przedszkole powinno być więc dla nich bezpieczną przystanią, małym światem, w którym będą czuły się “jak u siebie”, a który jednocześnie pobudzi ich do wielorakiej aktywności.
     
     
     
     
    WARUNKI LOKALOWE
     

    Dbamy o jakość i tworzymy dla dzieci bezpieczne, estetyczne, funkcjonalne i przyjazne miejsce. Odwołując się do zasad pedagogiki Marii Montessori
    w przemyślany sposób aranżujemy przestrzeń dla dzieci, dostosowując ją do ich wieku, potrzeb i możliwości:

    • Nie wprowadzamy krzykliwych kolorów, wzorzystych dywanów, wielości ozdób na ścianach oraz oknach. Dzięki temu wystrój sal i pomieszczeń jest stonowany, nie rozprasza uwagi oraz nie męczy dziecka.
    • Wybieramy niskie meble o prostej konstrukcji - dzięki temu wszystkie niezbędne pomoce są w zasięgu wzroku i rąk dziecka, aby mogło z nich swobodnie i samodzielnie korzystać.
    • Starannie dobieramy wszystkie pomoce tak, aby były bezpieczne i dobrej jakości, a jednocześnie estetyczne. Ich wygląd, kolor i struktura powinny zaciekawiać dziecko, dawać impuls do działania.
    • Projektowane przez nas dodatkowe meble czy pomoce wykonywane są z naturalnego drewna, ograniczamy użycie farb na rzecz impregnacji naturalnymi olejami.
    • Dobór pomocy dydaktycznych jest nieprzypadkowy. Nie są to typowe zabawki, ale opracowane przez fachowców materiały edukacyjne przystosowane do rozwijania konkretnych umiejętności dziecka. Każdy materiał występuje w jednym egzemplarzu. Więcej w dziale Edukacja/Kreatywni w edukacji/Nie-zwykłe zabawki.
    • Przestrzeń pracy dzieci jest świadomie zorganizowana, ponieważ budowanie poczucia bezpieczeństwa dokonuje się poprzez uczestnictwo
      w uporządkowanym otoczeniu. Każdy Przedszkolak posiada swoje miejsce do przechowywania własnych prac. Wszystkie pomoce dydaktyczne
      i zabawki mają określone miejsce w sali, znajdują się w kącikach tematycznych (np. kącik praktycznego życia, sensoryczny, edukacji matematycznej, edukacji językowej, wychowania kosmicznego i inne).
    • W salach wydzielone są miejsca, w których dziecko może odpocząć i wyciszyć się tzw. kącik relaksacyjny.
    • Zaaranżowane są także kąciki "pokoju i pojednania", w których dzieci uczą się rozwiązywania konfliktów.
    • Nauczyciele nie mają biurek. Wychowawca jest “żywym” elementem otoczenia, a zarazem jego twórcą. Ma za zadanie towarzyszyć dziecku, pełni rolę łącznika pomiędzy nim, a światem. Nie potrzebuje więc “twierdzy” w postaci biurka, które oddzielałoby go od dzieci. Więcej w dziale Edukacja/Cechy dobrego nauczyciela.
    • Wystrój pomieszczeń sanitarnych jest prosty, toalety dostosowane są do wzrostu dzieci. 
    • Posiadamy sale gimnastyczne przeznaczone do zajęć ruchowych i terapeutycznych. Zostały one wyposażone w specjalistyczny sprzęt do ćwiczeń i rehabilitacji (szczegóły w dziale Integracja/Z nami łatwiej/Mamy salę do SI). Dysponujemy również oryginalnymi kokosowymi matami do ćwiczeń aikido, a także przestronnym lustrem ściennym do zajęć baletowych i tanecznych. 
    • Przestrzeń korytarzy służy także celom dydaktycznym. Powstają tu największe projekty edukacyjne. Do różnego rodzaju aktywności zachęcają gablotki z kolekcjami owadów i minerałów, tablica techniczna, biblioteczka czy akwaria, obok których dzieci nie potrafią przejść obojętnie. Schody oznaczone cyframi i liczbami zachęcają do nauki liczenia. Monitory z wyświetlaną galerią zdjęć oraz wystawy prac pokazują naszą codzienną aktywność. Na korytarzach znajdują się nietypowe listy obecności.
    • Posiadamy gabinety do indywidualnych zajęć terapeutycznych prowadzonych przez naszych specjalistów: logopeda, psycholog, terapeuta pedagogiczny, pedagog specjalny, terapeuta SI.
    • Pomieszczenia socjalne są otwarte albo posiadają przeszklone drzwi i ściany tak, aby dzieci i dorośli mogli się nawzajem widzieć. Dzięki temu każdy przedszkolak wie, że w pobliżu są obecne osoby, które może zawsze poprosić o pomoc. Jednocześnie każdy z pracowników ma wgląd na to, co dzieje się w przestrzeni przedszkolnej i może szybko zareagować na potrzeby dziecka.
    • Główne wejścia do Przedszkoli są zabezpieczone i wymagają użycia karty zbliżeniowej, rejestrowanej dla każdego z rodziców lub opiekunów. Dzięki temu żadne dziecko samodzielnie nie może opuścić budynku przedszkola, a nikt niepożądany nie ma do niego wstępu.
    • Nasze sale zajęć i sala gimnastyczna, wyposażone są w system wentylacji i rekuperacji mechanicznej, która zapewnia dzieciom dostarczenie świeżego powietrza. W każdym pomieszczeniu wymieniane jest ono dwa razy w ciągu godziny, co stwarza warunki do zachowania aktywności
      i sprawności umysłowej. W okresie jesienno-zimowym nawiewane jest świeże i podgrzewane powietrze, eliminując konieczność otwierania okien i wietrzenia. W ten sposób nawet przy aktywnej zabawie, dzieci nie są narażone na przeziębienie lub niepotrzebne wychłodzenie. Oba systemy pracują przez cały czas przebywania dzieci w przedszkolu. Dzięki wymianie mechanicznej powietrza, następuje także ciągłe usuwanie wilgoci
      z pomieszczeń. Uniemożliwia to rozwijanie się grzybów i roztoczy w salach oraz niweluje nieprzyjemne zapachy i kurz. Powietrze nawiewane do pomieszczeń przechodzi przez system filtrów, a serwis i ich wymiana jest realizowana przez profesjonalną firmę kilka razy w roku. Odpowiednie certyfikaty, protokoły sprawności urządzeń są dostępne do wglądu dla rodziców. Wkrótce zostanie również zamontowana klimatyzacja.
     
     
     
    PLACE ZABAW
     
    Plac zabaw to bardzo ważne miejsce dla każdego dziecka. Tutaj doskonalą sprawność fizyczną, koordynację, a także rozwijają się społecznie poprzez kontakty z innymi dziećmi. Nasze przedszkola posiadają własne place zabaw, dostosowane do wieku dzieci. Przedszkolaki z ul. Popiełuszki korzystają
    z bezpiecznego placu, który znajduje się na strzeżonym osiedlu, otoczonym ogrodzeniem, które oddziela go od ulicy. Dodatkowo korzystamy z placu zabaw mieszczącego się w pobliskim wąwozie. Jest to obszerny, bardzo ładny i ciekawie zagospodarowany sprzętami teren zielony. Przedszkole przy ul. Startowej również korzysta z dwóch placów zabaw. Jeden z nich mieści się tuż przy budynku, a drugi w obrębie osiedla. Oba miejsca są ogrodzone
    i zamykane
    . Nasze place wyposażone są w nowe, posiadające certyfikaty jakości, przyrządy do zabaw ruchowych. Co najmniej dwa razy
    w roku wymieniamy piasek w piaskownicach, który posiada certyfikat pochodzenia i dostawcy.
     
     
     
    OTOCZENIE PRZEDSZKOLI
     
    Oba Przedszkola zlokalizowane są w spokojnych dzielnicach Lublina, w nowo powstałych budynkach. Okolica zapewnia możliwość bezpiecznego spaceru z dziećmi. W pobliżu znajdują się: sklepy spożywcze, stoiska warzywne, apteki, gabinety stomatologiczne, księgarnie, biblioteka, dom kultury, poczta, galeria sztuki, kościół, park i inne. Dzięki temu dzieci mają możliwość poznawania różnych miejsc podczas wyjść na terenowe zajęcia dydaktyczne. 
     
     
     
    Ostatnia aktualizacja 13.03.2025 r.
    Pełna wersja serwisu
    Warunki i otoczenie.

    Warunki i otoczenie.

     

    ZOBACZ GALERIĘ ZDJĘĆ "Nasze Przedszkola"
     
    Celem wychowania jest doprowadzenie dziecka do samodzielności, niezależności i poszanowania świata. Otoczenie, w którym przebywa dziecko powinno wspierać jego rozwój w tym zakresie. W naszej Akademii Przedszkolaki są początkowo gośćmi, ale ostatecznie stają się również gospodarzami tego miejsca, spędzając tu wiele godzin dziennie, przez kilka lat swojego życia. Przedszkole powinno być więc dla nich bezpieczną przystanią, małym światem, w którym będą czuły się “jak u siebie”, a który jednocześnie pobudzi ich do wielorakiej aktywności.
     
     
     
     
    WARUNKI LOKALOWE
     

    Dbamy o jakość i tworzymy dla dzieci bezpieczne, estetyczne, funkcjonalne i przyjazne miejsce. Odwołując się do zasad pedagogiki Marii Montessori
    w przemyślany sposób aranżujemy przestrzeń dla dzieci, dostosowując ją do ich wieku, potrzeb i możliwości:

    • Nie wprowadzamy krzykliwych kolorów, wzorzystych dywanów, wielości ozdób na ścianach oraz oknach. Dzięki temu wystrój sal i pomieszczeń jest stonowany, nie rozprasza uwagi oraz nie męczy dziecka.
    • Wybieramy niskie meble o prostej konstrukcji - dzięki temu wszystkie niezbędne pomoce są w zasięgu wzroku i rąk dziecka, aby mogło z nich swobodnie i samodzielnie korzystać.
    • Starannie dobieramy wszystkie pomoce tak, aby były bezpieczne i dobrej jakości, a jednocześnie estetyczne. Ich wygląd, kolor i struktura powinny zaciekawiać dziecko, dawać impuls do działania.
    • Projektowane przez nas dodatkowe meble czy pomoce wykonywane są z naturalnego drewna, ograniczamy użycie farb na rzecz impregnacji naturalnymi olejami.
    • Dobór pomocy dydaktycznych jest nieprzypadkowy. Nie są to typowe zabawki, ale opracowane przez fachowców materiały edukacyjne przystosowane do rozwijania konkretnych umiejętności dziecka. Każdy materiał występuje w jednym egzemplarzu. Więcej w dziale Edukacja/Kreatywni w edukacji/Nie-zwykłe zabawki.
    • Przestrzeń pracy dzieci jest świadomie zorganizowana, ponieważ budowanie poczucia bezpieczeństwa dokonuje się poprzez uczestnictwo
      w uporządkowanym otoczeniu. Każdy Przedszkolak posiada swoje miejsce do przechowywania własnych prac. Wszystkie pomoce dydaktyczne
      i zabawki mają określone miejsce w sali, znajdują się w kącikach tematycznych (np. kącik praktycznego życia, sensoryczny, edukacji matematycznej, edukacji językowej, wychowania kosmicznego i inne).
    • W salach wydzielone są miejsca, w których dziecko może odpocząć i wyciszyć się tzw. kącik relaksacyjny.
    • Zaaranżowane są także kąciki "pokoju i pojednania", w których dzieci uczą się rozwiązywania konfliktów.
    • Nauczyciele nie mają biurek. Wychowawca jest “żywym” elementem otoczenia, a zarazem jego twórcą. Ma za zadanie towarzyszyć dziecku, pełni rolę łącznika pomiędzy nim, a światem. Nie potrzebuje więc “twierdzy” w postaci biurka, które oddzielałoby go od dzieci. Więcej w dziale Edukacja/Cechy dobrego nauczyciela.
    • Wystrój pomieszczeń sanitarnych jest prosty, toalety dostosowane są do wzrostu dzieci. 
    • Posiadamy sale gimnastyczne przeznaczone do zajęć ruchowych i terapeutycznych. Zostały one wyposażone w specjalistyczny sprzęt do ćwiczeń i rehabilitacji (szczegóły w dziale Integracja/Z nami łatwiej/Mamy salę do SI). Dysponujemy również oryginalnymi kokosowymi matami do ćwiczeń aikido, a także przestronnym lustrem ściennym do zajęć baletowych i tanecznych. 
    • Przestrzeń korytarzy służy także celom dydaktycznym. Powstają tu największe projekty edukacyjne. Do różnego rodzaju aktywności zachęcają gablotki z kolekcjami owadów i minerałów, tablica techniczna, biblioteczka czy akwaria, obok których dzieci nie potrafią przejść obojętnie. Schody oznaczone cyframi i liczbami zachęcają do nauki liczenia. Monitory z wyświetlaną galerią zdjęć oraz wystawy prac pokazują naszą codzienną aktywność. Na korytarzach znajdują się nietypowe listy obecności.
    • Posiadamy gabinety do indywidualnych zajęć terapeutycznych prowadzonych przez naszych specjalistów: logopeda, psycholog, terapeuta pedagogiczny, pedagog specjalny, terapeuta SI.
    • Pomieszczenia socjalne są otwarte albo posiadają przeszklone drzwi i ściany tak, aby dzieci i dorośli mogli się nawzajem widzieć. Dzięki temu każdy przedszkolak wie, że w pobliżu są obecne osoby, które może zawsze poprosić o pomoc. Jednocześnie każdy z pracowników ma wgląd na to, co dzieje się w przestrzeni przedszkolnej i może szybko zareagować na potrzeby dziecka.
    • Główne wejścia do Przedszkoli są zabezpieczone i wymagają użycia karty zbliżeniowej, rejestrowanej dla każdego z rodziców lub opiekunów. Dzięki temu żadne dziecko samodzielnie nie może opuścić budynku przedszkola, a nikt niepożądany nie ma do niego wstępu.
    • Nasze sale zajęć i sala gimnastyczna, wyposażone są w system wentylacji i rekuperacji mechanicznej, która zapewnia dzieciom dostarczenie świeżego powietrza. W każdym pomieszczeniu wymieniane jest ono dwa razy w ciągu godziny, co stwarza warunki do zachowania aktywności
      i sprawności umysłowej. W okresie jesienno-zimowym nawiewane jest świeże i podgrzewane powietrze, eliminując konieczność otwierania okien i wietrzenia. W ten sposób nawet przy aktywnej zabawie, dzieci nie są narażone na przeziębienie lub niepotrzebne wychłodzenie. Oba systemy pracują przez cały czas przebywania dzieci w przedszkolu. Dzięki wymianie mechanicznej powietrza, następuje także ciągłe usuwanie wilgoci
      z pomieszczeń. Uniemożliwia to rozwijanie się grzybów i roztoczy w salach oraz niweluje nieprzyjemne zapachy i kurz. Powietrze nawiewane do pomieszczeń przechodzi przez system filtrów, a serwis i ich wymiana jest realizowana przez profesjonalną firmę kilka razy w roku. Odpowiednie certyfikaty, protokoły sprawności urządzeń są dostępne do wglądu dla rodziców. Wkrótce zostanie również zamontowana klimatyzacja.
     
     
     
    PLACE ZABAW
     
    Plac zabaw to bardzo ważne miejsce dla każdego dziecka. Tutaj doskonalą sprawność fizyczną, koordynację, a także rozwijają się społecznie poprzez kontakty z innymi dziećmi. Nasze przedszkola posiadają własne place zabaw, dostosowane do wieku dzieci. Przedszkolaki z ul. Popiełuszki korzystają
    z bezpiecznego placu, który znajduje się na strzeżonym osiedlu, otoczonym ogrodzeniem, które oddziela go od ulicy. Dodatkowo korzystamy z placu zabaw mieszczącego się w pobliskim wąwozie. Jest to obszerny, bardzo ładny i ciekawie zagospodarowany sprzętami teren zielony. Przedszkole przy ul. Startowej również korzysta z dwóch placów zabaw. Jeden z nich mieści się tuż przy budynku, a drugi w obrębie osiedla. Oba miejsca są ogrodzone
    i zamykane
    . Nasze place wyposażone są w nowe, posiadające certyfikaty jakości, przyrządy do zabaw ruchowych. Co najmniej dwa razy
    w roku wymieniamy piasek w piaskownicach, który posiada certyfikat pochodzenia i dostawcy.
     
     
     
    OTOCZENIE PRZEDSZKOLI
     
    Oba Przedszkola zlokalizowane są w spokojnych dzielnicach Lublina, w nowo powstałych budynkach. Okolica zapewnia możliwość bezpiecznego spaceru z dziećmi. W pobliżu znajdują się: sklepy spożywcze, stoiska warzywne, apteki, gabinety stomatologiczne, księgarnie, biblioteka, dom kultury, poczta, galeria sztuki, kościół, park i inne. Dzięki temu dzieci mają możliwość poznawania różnych miejsc podczas wyjść na terenowe zajęcia dydaktyczne. 
     
     
     
    Ostatnia aktualizacja 13.03.2025 r.
    Pełna wersja serwisu

    Popiełuszki

    Startowa

    Dobre lokalizacje

    Prowadzimy przedszkola w dwóch dogodnych lokalizacjach w Lublinie:

    • ul. Popiełuszki 28 d (Wieniawa)
    • ul. Startowa 16 (Kośminek)

    Wielu z Twoich sąsiadów już skorzystało
    z edukacji w naszej Akademii.

    Dobre lokalizacje

    Prowadzimy przedszkola w dwóch dogodnych lokalizacjach w Lublinie:

    • ul. Popiełuszki 28 d (Wieniawa)
    • ul. Startowa 16 (Bronowice)

    Wielu z Twoich sąsiadów już skorzystało
    z edukacji w naszej Akademii.

    Kontakt

    Na skróty

    Edukacja

    • 1. System Montessori
    • 2. Podstawa programowa
    • 3. Kuratorium Oświaty wpis do ewidencji

    Integracja

    • 1. Zajęcia dydaktyczno-terapeutyczne
    • 2. Zestaw dokumentów do zgłoszenia dziecka
    • 3. Terapeuci
    • 4. Sala do SI
    • 5. Wykaz poradni psychologiczno-pedagogicznych w Lublinie

    Organizacja

    • 1. Nasza kadra
    • 2. Zajęcia dodatkowe
    • 3. Pierwsze kroki w przedszkolu
    • 4. Wyprawka i przygotowanie dziecka do przedszkola
    • 5. Jak zapisać dziecko do przedszkola?
    • 6. Wpis do Ewidencji Jednostek Oświatowych - Popiełuszki
    • 7. Wpis do Ewidencji Jednostek Oświatowych - Startowa
    • 8. KRS dla Akademii Przedszkolaczka
    • 9. Zasady RODO

    Domowa Akademia

    • 1. Opieka na godziny
    • 2. Urodziny dla dzieci

    Akademia Przedszkolaczka Sp. z o.o.

    ul. Ks. J. Popiełuszki 28D

    20-052 Lublin

    NIP 7123228879

    Akademia ul.Ks. J .Popiełuszki - tel. 81 536 28 28 lub 500 037 103

    Akademia ul.Startowa 16 - tel. 81 759 28 28 lub 500 037 203

    www.facebook.com/przedszkole.akademia

    numer konta bankowego: 40 1020 3147 0000 8502 0079 0220

     

    Zapraszamy do kontaktu!

    Jeżeli mają Państwo pytania, pragniecie przesłać ofertę lub potrzebujecie innych informacji, zapraszamy do kontaktu osobistego
    lub skorzystanie z danych znajdujących się
    w zakładce KONTAKT. 

    Rodziców posiadających konto
    w STREFIE RODZICA zapraszamy
    do korzystania z indywidualnych opcji
    dostępnych po zalogowaniu. 

     

    Realizacja Arteneo. Projekt Batyra.pl. Prawa autorskie Akademia Przedszkolaczka Sp z o.o.. Wszystkie prawa zastrzeżone.

    Ciasteczka
    Facebook